Dešná 2010 aneb Deník šíleného rybáře

06.06.2010 13:02

Zdar borci,

je pátek a tak aby jsme se vyhnuli práci , které nám naše baby vymysleli na víkend ,vyrážíme k vodě.

Těšíme se jako důchodci na paroubkův 13 důchod a tak valíme směr dešná, když dorazím k vodě mám bulvy vyvalený jak králík, kterýmu po zádech zrovna přejíždí Praga V3S.“Lidí jak sviňa.“

Po zaplacení povolenky a vyložení krámů, kterých mám jak na trajekt, vyhlížím nějakého převozníka, protože už nemám žádný prachy tak mě Charón nesveze a tak čekám dál.

Zdravím se s Kančikem z Buďovského klanu a čekám dál na nějaké parník, který pojede mým směrem a to je flek bahňákov, kde už do toho buší můj kamoš Ali.Po nějaké době se zadaří a já nakládám krámy na loď, která vzdáleně připomíná titanik.“A valim.“

Konečně mě vítá můj kamoš, vyložíme všechno to harampádí a valíme zakrmit.Ještě mě informuje ať si dám bacha na borce naproti, protože před mým příjezdem se navzájem přejmenovali.Většinou si rozdali jména podobný pohlavním orgánům tak to neřeším a jedu, stejně musí všichni na matriku aby si to nechali přepsat v občankách.

Konečně hotovo a můžu začít lupat kapra.Pomale se přehrabuju krámama a kamoš mě baví historkou o pražskejch pepících co taky měli zálusk na náš Bahňákov , ale s fajnovejma teniskama na těch svejch pařátkách to prej nedají.To nás borce co se narodí se zmijovkó na hlavě, vidlema v ruce a gumofilcákách na nohách, půl metru bahna nemůže rozhodit.

Celý odpoledne zkóším na co ty potvory budu tahat.Hodně věřím naším výtvorům co jsme celou zimu pleskali, ale protože umíme vařit jak babica tak to není furt vono.

Po pár hodinách chytání a nějakým dešti si na našem fleku připadám jak vermacht v listopadu před stalingradem, ale su zarputilé , vydržím až do konca.

Je ráno.V noci celkem nic jen pár pipnutí, tak znova do práce.Alimu se konečně podaří objevit tajnó zbraň na kterou to chvilama jezdí.Po zdolání pár kaprů kolem deseti kilo konečně ali tahá kapra 13 kilo.

Všeci jsme rádi a tak po poledni kdy je klid chytáme leda lelky.  

Ali vyráží na inspekci budějovického klanu jestli se jim neucpala hadica u pípy nebo tak něco.

Netrvá ani půl hodky a mám krásnou jízdu a tahám jako blázen, když už mám kapra na dosah na druhý tyčce jízda jak sviňa.S prutem v ruce a kaprem před sebou sleduju jak ten delfín valí jak Rossi na masarykáči a stápí jednu boju za druhou.

Borci od vedle valijó k triodům, protože ta sviňa na mým prutě bere vše co má v cestě, tak je hned tím mým halekáním házím do klidu ať mi to neurazí nějakým nezodpovědným zásekem. Takže borci od vedle stojí tyčky v ruce a netrpělivě čekají, až si tu neposlušnou sviňu stáhnu zpátky, ale ten delfín furt valí, až mám strach, že vo hráz nabije tlamu a já ho budu muset zaplatit. No nic říkám si, ale jízda je tak brutální, že borcům od vedle nejdřív padaj brady a pak aj svingry, protože delfín jede tak rychle, že jim před prutama přeřezává vlasce, jak Jáson děcka na skautským táboře. No za pomoci borců od vedle sem to všechno zvládl a těšil se ze dvou pěkných jedenácti kilových kaprů, ale dopady byly strašné! Borci zachránily jen jeden put, jinak všechno pryč a já taky všechno dorvaný.

Naštěstí se borci projevili jako velcí pohodáři a tak masáže mýho ksichtu mě plácali po zádech, že je to jako v poho.

Tímto oba borce srdečně zdravím.

A pak dorazil aj kontrolor pivních trubek Ali, všechno jsme znova navázali a pak už tahali jednoho za druhým + jednoho jesetera 90 cm a to fakt bez keců, no paráda.

No je neděla, my máme vytažených celkem 32 kaprů +  teho jesetera, všechno zajekané bahnem jak sviňa  a nám nezbývá než vyrazit dom za našema miláčkama, co si museli tu vymyšlenou prácu udělat sami. No jak vidíte sami, nemáte to vůbec lehký, tož zdar na další výpravě.Ahoj Fredy