Tak jsem se dočkal...

09.08.2009 19:27

Vyrazil jsem pracovat na chajdu.A když ,tak proč nevyužít chvilky u vody a nahodit.Večer jsem klasicky zakrmil partiklem a boiliem přelitým lososovým olejem a dipem.Večer byl klidný a rybky mě nechaly v klidu odpočívat.Ráno jsem nic nelámal přes koleno a nechal to na organismu jak bude odpočatej tak na ně  půjdeme.Sice musím kolem deváté odjet,ale i těch pár hodinek může rozhodnout.Budím se o půl šestý a ihned vyrážím na vodu.Krmení ,postavit stojan,nachystat montáže a jde se na vyvážku.Jako vždy ukládám montáž z kukuřicí na místo pod vrbou do hloubky 4 až 5m.Boilie dávám na panáčka do cca 7m.Do půl sedmý sedím v lodi a sleduji okolí.Po hladině se převalují chuchvace mlhy a sem tam zaloví bolen.Nad mým místem se občas ukáže kapr ,ale odhadem se jedná o menší kusy.Sedám na kamený schody hned vedle stojanu a říkám si je 8.8. to by bylo pěkný dostat konečně nějakýho fotkovýho.Najednou se stalo to nač čekám. Swingr se nalepil pod prut a hlásič zpívá tu nejkrásnější písničku.Jen přizvedávám prut a utahuji brzdu .Než domotám průvěs vytvořený zadním olovem nelze odhadnout velikost ryby.Jak jen jsem v kontaktu s rybou Bionic se ohýbá do krásný paraboly a biomster perfektně uvolňuje vlasec ujíždějící rybě.V tu chvíli zjišťuji,že nemám nachystanej podběrák a tak zaměstnávám přihlížející babičku.Ryba při prvním kontaktu je zhruba 50m od místa kde sebrala kukuřici.Souboj se přesouvá do poloviny přehrady směrem k chatám.Kapr ještě odolává ,ale u břehu je jak beránek.Po podebrání koukám na umístění háčku a jsem zděšen.Jeden výpad na krátko a byl fuč.Háček byl sice ve spodním pysku ,ale jen na krajíčku a nechybělo mnoho a bylo po fotce.Podložka je nachystaná a jde se na měření a vážení.Je mi jasný ,že 10 nemá ,ale je to krásný šupináč.Míra je 80cm  na konci poškozené ocasní ploutve a váha.Paráda je to tam s podložkou 10,46kg to je 9kg čistá váha.

Bohužel všem peripetiím nebyl konec neboť foťák zůstal doma a tak se fotilo jen mobilem.Proto omluvte kvalitu fotek.